Nieuwe klantomgeving voor ouders en gastouders Korelon

U kunt vanaf januari 2020 de opvanguren registreren en goedkeuren via www.korelon.opvanguren.nl. Via de nieuwe klantomgeving kunt u direct zien welke contractgegevens zijn ingevoerd, de uurprijs en een aantal persoonlijke gegevens. De gastouder voert, net al nu, de uren in en wanneer zij die heeft goed gekeurd, ontvangen de ouders hiervan een bericht in de mailbox. Een aantal (persoonlijke) gegevens kunt u zélf wijzigen (kijkt u hiervoor op de instructiepagina in de portal). Kloppen de contractgegevens en/of de uurprijs niet? Stuurt u dan een mail naar inschrijvingen@korelon.nl. We maken het dan voor u in orde!

Gastouders kunnen nu zelf hun gegevens actueel houden. U kunt zélf urenregistraties aanmaken per kind, zélf de kindaantallen per dag bijhouden (ook van kinderen van een ander gastouderbureau), zélf uw diploma, EHBO-certificaat en identiteitsbewijs uploaden. Ook kunt u zélf de huisgenoten en structureel aanwezige personen invoeren en bijhouden en zelf een sjabloon maken voor een standaardurenregistratie per kind (bijv. elke maandag komt een kindje van 08.00 tot 18.00 uur). Ook kunt u een ingevulde urenregistratie eenvoudig kopiëren van een kind naar een ander kind en ook naar een andere maand. Wilt u de gegevens er voor een heel jaar tegelijk in zetten? Dan kan dat! In de portal zit een handleiding. Vindt u het fijn aks we even meekijken? Geen probleem, belt u op werkdagen naar ons kantoor 078-6124165 en kies voor optie 2 (secretariaat).

Thanks!

Bel ons

TEL: (078)6124165

Ma t/m do - 09:00 tot 16:00 uur

NOODNUMMER: (06)12732819

Op vrijdag alleen voor ouders en gastouders

Adres

Korelon B.V.
Noordeinde 188
3341 LW Hendrik-Ido-Ambacht